onsdag, september 28, 2011

winnerbäck

Efter att lagt winnerbäck på hyllan i ett halv år av olika skäl så har jag börjat lyssna på honom nu igen... :) och efter att sett Tack för musiken på svt play och efter att hört en god vän berätta hur han har haft det på winnerbäcks konserter i höst så känner jag att jag vill lyssna mer på winnerbäck... hans musik betyder något för mig. ´varför vet jag inte riktigt.
den goda vännen har berättat att han har pratat med winnerbäck,och jag kan säga att jag blir avundsjuk. en av mina största drömmar är att träffa winnerbäck, han verkar så jordnära och trevlig. men jag vet inte hur jag skulle vara om jag träffa han.... är ju specillt och träffa den personen som sjunger musiken som man lyssnar på mycket.
den vackraste låten med winnerbäck är kom änglar, den kommer alltid vara specill för mig.

Inga kommentarer: