torsdag, september 08, 2011

hur unga adopterade ser på sin identitesutveckling i högstadiet

det är vad mitt examensarbete handlar om. Det är ganska kul och hålla på med det. Idag har jag börjat skriva och redigerat lite på mitt examensarbetet . tidigare i veckan har jag samlat in matrial, ordnat interjuvpersoner, och läst in mig på mitt arbete. ( var ju ett tag sen jag höll på med det sen sist) och köpt böcker om mitt uppsatsämne. så jag har kommit en bra bit på vägen. Nu gäller det bara och göra interjuverna så jag kan komma igång och skriva. Ska på handledning på måndag och det är tur det , har lite frågor till min handledare... sen ska det nog inte vara några problem och börja skriva... tror faktiskt detta blir bra... bara jag har orken o lusten och sitta ner och skriva ett par timmar om dagen,,,, har ju lite mer än en månad på mig...
i övrigt är mitt liv underbart med min patrik... älskar verkligen dig.... du finns i mina tankar när du inte är hos mig ..

Inga kommentarer: