måndag, september 26, 2011

ny uppdatering

det är kanske dags för en ny uppdatering.inte för att jag har så mycket och skriva om. Men det jag kan skriva om och som är jätte kul är att det går så himla bra mellan mig och patrik, vi trivs verkligen tillsammans. Det är tråkigt när han är på jobbet men som tur är så kan jag skriva på mitt examensarbete... det går väl sådär just nu... tappade motivationen ett tag men den är på väg tillbaka igen,,.. jag har inte mycket kvar och skriva på mitt examensarbete.
vad har jag gjort mer än och skriva på mitt examensarbete: varit på fest , varit på marknad och det varw jätte mysigt, varit ute och ätit med min prins, haft mysiga hemmakvällar, ja, det har hänt lite av varje kan man säga.
En sak som är säker är att mitt liv har blivit så mycket bättre på alla sätt och viss sen patrik kom in i mitt liv... mina sk vänner vågar inte hålla på som de gjorde tidigare... vilket är skönt... och det händer en del där med i den kretsen men inget jag tänker eller vill ta upp här. har bättre saker för mig som att till exempel gå och ge min prins en kram som sitter brevid mig vid sin dator,... så det var allt för mig för denna gången

Inga kommentarer: