torsdag, november 10, 2011

att vara lärare

imorgon börjar den sista kursen på utbildningen. Kursen heter att vara lärare. Känns lite konstigt att detta är sista kursen sen väntar verkligheten.... den känslan är både positiv och negativ. Men det blir nog bra till slut. Idag satt jag i alla fall och kollade igenom kursguiden för sista kursen.... den var fullspäckad. så man kommer och ha och göra i skolan fram till januari då skolan slutar för alltid, det är allså då jag går ut från utbildningen... sen väntar arbeteslivet. Men det är då, det får jag tänka på senare ... nu tänker jag ¨på att fullfölja min utbildning och få den klar....

2 kommentarer:

Patrik sa...

Det kommer att gå bra för dig hjärtat som lärare... man har ju sett hur du är med barn redan :D så du kommer att bli en superlärare... Älskar dig

Marielle sa...

tack älskling...
jag hoppas att jag blir en någonlunda bra förskollärare.... älskar dig