fredag, november 25, 2011

första veckan

första veckan på praktiken är avklarad... denna vecka gick rätt fort ändå . nu är jag ledig ända till tisdag... riktigt skönt kan jag säga. Annars har denna vecka varit ganska bra fast det har varit riktigt svårt och komma upp på morgonen. Barnen och personalen på förskolan är snälla och trevliga och jag som snart färdigutbildad förskolelärare har kommit bättre in i min roll än förra gången.... jag leder mycket mer. och det som var svårt och jobbigt förra gången jag var där, klarar jag lätt nu.... vilket känns skönt och veta. jag hoppas bara att min handledare märker en skildnad också....
man har sina favoriter av barnen fast mna inte har... men trots det så försöker man inte göra någon skiljad på det barnet och de andra barnen.... jag tycker också att jag har lättar och få bra kontakt med barnen och att de lyder mig mer nu än tidigare... vilket är bra... så några framsteg har jag nog gjort.... vill inte tänka på januari då jag är färdigutbildad så det låter jag bli för just nu....
ett annat glädjeämne är min patrik. jag är verkligen glad att jag har han i mitt liv, det vi har tillsammans är unik..... han är verkligen mitt 1/1000000.... älskar våra tvkvällar och våra mysiga och romantiska fredag kvällar...
en sak jag verkligen ser fram emot är julen, jag vet att denna julen kommer bli den bästa julen på mycket mycket länge...
nu kommer jag inte på mer och skriva men ni får ha en trevlig helg

3 kommentarer:

Din sambo =D sa...

Jag är glad att jag får vara en del av ditt liv. Du är verkligen min 1/1000000. Kan inte tänka mig nån annan tjej än du mitt hjärta. Älskar dig så mycket.... älskar det vi gör tillsammans. Det är verkligen skönt att höra att det går bra för dig på din praktik. Du kommer att bli en underbar förskolelärare... du passar verkligen som det. Piss älskar dig

Din sambo =D sa...

Puss skulle det vara i slutet

marielle sa...

jag älskar dig med mtt gullgryn... skulle inte vilja vara utan dig en ända dag.... det skulle bara bli så tråkigt då... kul och höra att du tycker jag passar som förskolärare.... älskar dig.... puss