tisdag, december 20, 2011

juklappar

Just nu sitter jag och kollar på julklappar på nätet, har fått lite tips på vad jag kan handla nu. Känns ju bra då jag inte visste innan vad jag skulle handla. Ser så fram emot julen, ska riktigt mysa och det bästa av allt är att min patrik ska fira jul med mig och min familj och släkt. ska bli så mysigt och kul. Denna julen kommer utan tvekan bli den bästa julen på mycket länge.
i söndags pytande vi granen, den blev riktigt fin, känns verkligen som jul här hemma med julgranen och julpyntet. MYSIGT. Jag tycker verkligen om mitt och patriks hem
OCh en sak till som värmer mitt hjärta väldrigt mycket är att patriks och mina föräldrar är så glada för vår skull och de tycker verkligen bra om oss. Jag tycker väldigt mycket om Patriks föräldrar, bättre kunde jag inte få. Och min älskade pappa och siv tycker bra om Patrik. Så det är jätte kul.
kommer inte på mer och skriva, vi hörs när vi hörs....

Inga kommentarer: