tisdag, december 27, 2011

förlovning

det som jag aldrig trodde jag skulle få vara med om har hänt. jag har förlovat mig. och det är en riktigt mysigt och härlig känsla. På juldagen på min och patriks julfest så frågade Patrik mig om jag ville förlova mej med honom och så klart ville jag det... det finns ingen som jag har älskar så som jag gör med patrik och mina känslor blir bara starkare och starkare för honom. Jag vet att det är honom jag vill leva med resten av mitt liv med.
Det var en trevlig fest hos oss, när jag o patrik hade förlovat oss så blev det champange och nyheten om oss kom ut på facebook... det var många som graulera oss... tack, det värmer.
Sen vid 22,15 gick vi till b2 som redan var fullt med folk men vi lyckades komma in. Det blev lite uppdelat mellan gästerna som var hos oss, men jag och patrik hade kul och njöt av varje sekund av att vara nyförlovad. Det var en helt underbar kväll.
Sen på annan dag jul så blev det jul frukost hos pappa, min fabro och hans fru och daniel med familj var också där. Min kära pappa hade köpt en blomma till mig och patrik i förlovningspresent. Det värmde verkligen. alla där var glada för patrik och min skull... väldigt kul och känna den glädjen. sen på kvällen var vi hos patriks föräldrar och åt julmiddag, de var också väldigt glada för vår skull :)
kommer inte på mer och skriva men jag njuter av varje dag som jag får ha tillsammans med patrik och att vara förlovad,det är en stor sak för mig. JAg älskar dig patrik

Inga kommentarer: