lördag, december 31, 2011

året som gått

första delen av året kommer jag inte så mycket ihåg, men antar att det var som vanligt när jag levde som singel, mycket fester, sitta vid datorn, umgås med familjen...
Men midsommardagen är ett datum som jag inte kommer glömma, det var då jag tog steget och började prata med en kille som har varit intresserad av mig väldigt länge. Det som jag gjorde att jag tog kontakten med honom och började prata med honom varw för att innan på kvällen var riktigt dålig, så jag tänkte det kan inte bli sämre än var det var, och det visades vara det bästa jag gjort i mitt liv, det blev början på ett underbar förhållande.
Snart 6 månader senare är jag sambo, nyförlovad och lycklig och mitt liv är tusentals gånger bättre än innan. Jag älskar det livet jag har med Patrik och det bästa och det som värmer mitt hjärta mest är att våra föräldrar gillar vårt förhållande. När jag berättade för pappa att jag o patrik skulle förlova oss så blev han så glad och dagen efter vi hade förlovat oss och vi var där på julfrokust så hade han köpt en blomma till oss... och lyckönskade oss all lycka....
Det kommande året vet jag kommer bli ett bra år, med roliga saker som kommer hända, en del planerade och en del oplanerade.... och jag hoppas att min och patriks kärlek bara blir starkare och starkare för varadnra... så det blir som vi drömmer om....
GOTT NYTT ÅR

6 kommentarer:

Din sambo/festman =D sa...

Jag är så glad att du plockade upp mig älskling. Jag kan lova att det kommer att hända en hel del saker nu nästa år. Jag älskar dig... Puss

mocki sa...

Oj, det låter spännande, ligger det kanske en bulle i ugnen?...

Anonym sa...

Å,grattis grattis! En liten bebis gud vad mysigt!

Marielle sa...

monica: ja det kommer bli ett spännande år... man vet ju aldrig vad jag och patrik hittar på....
varför tror du det ligger en bulle i ungen?

mokki sa...

Öh, det är inte den mocki du tror. Det finns fler med det smeknamnet, ursäkta till er båd!! Nä alltså, jag fick bara en sån känsla. Gott nytt år, älskar din spännande Blogg, du är så jävla bra! Kram

Marielle sa...

Gott nytt år.kul att du gillar och läsa min blogg