söndag, januari 01, 2012

Om nyårsafton och årets första dag

nyårsafton blev riktigt trevligt, först på kvällen åt jag och hjärtat en underbart god middag här hemma.... middagen bestod av ryggbiff, potatis, stekt svamp och sås och till det en flaska vin.... MUMSIGT... sen vid 19,30 gick vi bort till carro som hade fest, vi var några stycken, men det var inte tråkigt för det,det var ritkigt roligt ändå.... sen vid 23,45 gick vi till torget och kollade raketerna... det var underbart och stå där med mitt hjärta ..... och önska varandra gott nytt år... vi träffade även på andra som vi önskade gott nytt år till....sen blev det efterfest, men jag kände att man började bli ganska trött så jag och hjärtat var där en kort stund innan vi gick hem... helt klart den BÄSTA nyåret på länge
Nyårsdagen
Idag låg jag och hjärtat kvar i sängen länge,kan väl säga att mitt hjärta inte mådde så bra. Men vid 13,´30 fick vi oväntad besök, det var pappa och Siv som kom och hälsade på... mycket trevligt ... så vi bjöd dem på fika, de tyckte om vår lägenhet.... kul !! Sen efter de hade varit här så gick jag o hjärtat och la oss igen och somnade och vaknade vid 16,30 sen låg vi kvar och pratade till ´sextiden då vi gick till bobbys och åt en god middag.... tack älsklingen för middagen.... !!!
Och nu sitter vi vid var sin dator och tar det lugnt.... ha en fortsatt trevlig kväll alla....

Inga kommentarer: