torsdag, december 30, 2010

vad klantig jag är

fick antagnings svaret idag från studera. nu... men där stod jag var struken pga att jag kanske inte hade svarat eller något annat. Hur kan jag missa det??? jag brukar alltid vara så noga med sånt!!! KLANT!!!men jag har ringt till skolan och studera. nu och jag har gjort vad jag har kunnat. Hon på skolan sa att det inte skulle vara några problem trots den sena anmälan som jag fick göra idag¨på grund av att jag går ett program. Men kan man verkligen lita på det.. Man vet ju hur det är om andra saker på skolan, den ena säger så och den andra en annan sak. Men de på studera.nu sa också att det inte skulle vara något problem. Får väl lita på det.
annars har jag haft en bra dag, har fikat med diana och sen varit i lite affärer. Alltid kul och prata med henne.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du Är VERKLIGEN klantig!!

Marielle sa...

stå vad du skriver och skriv ut ditt namn... men det tror jag inte du vågar... din lilla....

Anonym sa...

Men, det var ju du själv som skrev det, får man inte hålla med då ??

Okej, fattar moralen, men tänk då på hur du uttrycker dig Marielle!!

Marielle sa...

Inte så länge du är anonym.