onsdag, december 01, 2010

glad

idag fick jag reda på hur det hade gått i mina uppsatser i kursen Reggio Emilia . Det hade gått bra och jag slipper och komplettera. känns himla skönt och bara kunna gå vidare och koncentrera sig helt på matematik kursen som jag går nu.
Ikväll ska jag " fira" lite med cider. och några kompisar kommer hit, såna som jag inte träffar så ofta så det ska bli kul.
Detta är vad jag behövde ... nu de senaste dagarna har jag varit deppig och nere .vet lite varför men inte helt ... men nu vänder det förhoppningsvis och jag kan kanske enbart känner glädje över vardagen....
16,41
njuter av varje sekund nu. känner ett lyckorus i kroppen nu.jag vet hur mycket jag kämpa med min uppsats så det är ju självklart att jag är glad nu när jag klarade det.... Lyssnar också på winnerbäck så bättre kan det inte bli just nu!!!

Inga kommentarer: