måndag, december 20, 2010

julledigt och omotiverad

jag har varit i skolan nu på förmiddagen,jag och min grupp har hållt på med terminologi uppgiften. Den har tagit lite tid och göra den men nu är den klar. ska egentligen ha föreläsning i 2 timmar i eftermiddag men jag är jätte trött och har ont i huvudet så jag väljer och åka hem istället. Jag känner mig bäst själv och jag vet att jag lär mig inget när jag är trött. Och sen kan jag faktiskt kolla föreläsningen sen på nätet .. Lärararna brukar för det mesta lägga ut sina föreläsningar där, Det man missar är praktiska övningar. ´
så nu har jag helt ledigt fram till nyår sen är det dags och börja plugga till tentan den 10 januari.
Ska faktiskt bli riktigt skönt och vara ledig... då jag för första gången under min högskoletid är helt omotiverad till skolan och tycker inte det är kul.
I övrigt tror jag att jag är en svacka eller det går upp och ner och lite vet jag varför det är såhär, men varför det är så är inget jag vill dela med mig av.
Men nu ska jag njuta av min julledighet... det är jag värd.
nu kommer jag inte på mer och skriva ... kanske skriver mer ikväll...
ha en fortsatt trevlig dag ... det ska jag ha

Inga kommentarer: