söndag, januari 02, 2011

nytt år- nya förväntningar, nya mål

ja. då har det hunnit och blivit nytt år. Året började inte så bra, då det hände en olycka så jag följde med en kompis in på akuten i Lund. Kompisen hade verkligen tur i oturen. Första gången man var på akuten med. men de var vänliga och trevliga. och vi behövde inte vänta så länge, värre var det när vi skulle hem, Fy vad kallt det var.
Men nu är det nytt år och detta året kan bara bli bättre på många sätt. MItt 2010 var dåligt på många sätt men det ska bli bättre nu, det ska jag se till, för jag vill inte ha ett sådant dåligt år som 2010 var med allt var det innebar.
Men visst hade jag några ljusglimtar, Älskade syskonbarnet Anton kom till världen och det är en stor glädje för familjen. Älskar och vara faster. Sen har pappa blivit stadsbo, känns konstigt fortvarande .
DDet är nog ljusglimtar jag har haft på år 2010 som verkligen har gett mig glädje.
Men nu är det 2011 och jag ser fram emot ett bättre år!!

Inga kommentarer: