onsdag, januari 12, 2011

vänner

idag känner jag för och skriva... under de senaste veckorna har jag fått sånt fint stöd av en del människor. Som vissa vet har jag mått väldigt dåligt, och har varit och är kanske deprimerad fortvarande. Men under denna tiden som jag skrev innan har jag fått fint stöd som betyder enorm mycket.
Två av dessa stöd är Martina och Diana.
Tack Diana att jag kan prata med dig om det mesta, vare sig det är om skolan, privat eller vad det nu må vara. Jag hoppas du känner lika dant med mig.
Martina, tack för samtalet häromdagen.Vi kan ju verkligen prata om allt också. Det värmer ens hjärta när man har någon som man kan göra det md.
Både med martina och Diana så har vi roligt när vi träffas. Uppskattar verkligen er .
Sen har jag några andra vänner som också är ett fint stöd. Och även om jag inte nämner er vid namn så vet jag att ni vet att vår vänskap också betyder mycket för mig. vi kan också prata och jag lyssnar på era goda råd och försöker ta till mig dem. tack alla ni nämnda och onämda....

1 kommentar:

Marre. sa...

Tack för komplimangen :) Klart man ställer upp för en vän :)