torsdag, augusti 04, 2011

ingen ny kärleksförklaring

men denna månaden som vi har varit tillsammans har varit helt underbara och dagarna har bara försvunnit, snart är din semester slut och jag måste börja plugga igen. Men det ska bli kul och komma igång igen och så vet vi båda att i framtiden händer det roliga saker.... ser fram emot det.
Annars gör jag inte så mycket, är mest med patrik men det är underbart,jag kan säga att det har blivit mer avoppling och roliga saker än en del "måsten" som till exempel städa, plugga till tentan osv. Men även en vacker och bra period har sitt slut och man måste ta tag i dessa måsten.
Måste också nämnda något om att jag mår så mycket bättre sen jag blev tillsammans med patrik,vi kompletterar varandra bra. OCh det som är roligt är att många i vår omgivning är mycket glada för vår skull att han och jag har funnit varandra, men tyvärr finns det alltid någon eller ´några som är mindre glada och som tyvärr försöker förstöra mellan mig och patrik men till de personerna säger jag bara : FÖRSÖK ...
nä nu ska jag ta något och äta...

Inga kommentarer: