måndag, juli 25, 2011

var ett tag sen jag skrev+ kanske mannen i mitt liv

som rubriken berättar så var det ett tag som jag skrev här på bloggen , jag har helt enkelt inte kännt för och skriva.Men nu känner jag för det. Om jag kommer ihåg rätt så var mitt förra inlägg att denna sommaren nog kommer bli lång och tråkig, Men det har hänt en del sen jag skrev det inlägget. Det roligaste som hänt var ju det som hände på midsommardag, då jag var ute och festade på b2 och från början var allt skit på grund av saker som man tänkte på osv,,,men sen såg jag en trevlig kille i baren som hälsade på mig tidigare på kvällen så jag fick ett spontant infall att jag skulle gå fram och prata med honom, jag hade inget och förlora och kvällen kunde inte blsämre,Det visades sig vara riktigt bra att jag gjorde det, vi hade en riktigt trevlig kväll tillsammans. PÅ måndagen där efter var vi på dejt på b2 , vi åt middag och hade riktigt trevligt. Sen eftter det fortsatte vi umgås och någon vecka efter det så blev vi tillsammans. Och nu hawr vi snart varit tillsammans i en månad. Det har varit den bästa månaden på mycket länge. han är riktigt fin och snäll pojkvän, ger mig rosor,halsband,bjuder mig på middagar ....
Tror faktiskt att detta kan bli riktigt bra. 'Annars är det som vanligt med allt det andra tyvärr, men det kommer bli förändring där med.
det var allt för mig för denna gången

4 kommentarer:

patrik sa...

Jag blev så himla glad att vi träffades på B2. Du har gjort mitt liv så mycket mer lyckligare.

Anonym sa...

Kul Grattis!!

Ha Ha Haaaaa, antar att din crazy väninna är helt sjukt avundsjuk nu och försöker förstöra för er, har jag rätt eller har jag rätt???

Du vet, det ordnar sig för snälla flickor...

Marielle sa...

Patrik: jag är också riktigt glad att vi har träffas... dagarna med dig är underbara.... puss

marielle sa...

Anonym:ja det är hon och tyvärr har jag o patrik redan haft en del prövningar men det gör vår kärlek ännu starkare.
hon och ingen annan i heller för den delen kan förstöra för oss