måndag, augusti 15, 2011

min tur

sen midsommardag har mitt liv vänt och blivit mycket bättre. jag har hittat mitt livs kärlek. Känns bara bättre och bättre med honom. Och det som är kul är att många faktiskt är glada över att jag har hittat kärleken och som många säger jag har blivit mycket gladare och säkrare på mig själv. Men det är väl inte så konstigt att jagg göra det. Innan patrik kom in i mitt liv så blev jag nertryckt, nervärderad av kompisar, och folk runt omkring mig. Få människor såg mig för den jag är. när patrik kom i mitt liv, så förändras mitt liv. jag har fortvarande folken som försöker trycka ner mig, men jag har också fått känna gläjde från folk som faktiskt är ärligt glada för min skull att jag har hittat den rätta mannen i mitt liv. Patrik är verkligen mannen i mitt liv, vi passar så bra ihop. och jag vet att vi kommer få en bra framtid tillsammans. FÖr det känns så rätt både från mig och patriks sida och ju mer vi är tillsammans och gör saker och så desstu säkrare på varnadra blir vi, jag ser fram emot framtiden.
nä, nu kanske jag borde skriva om något annat mer, det händer inte så mycket här hemma för tillfället, har börjat läsa till min resttenta, men det går sådär, sen fixar jag lite i lägenheten, tvättar, och så. någon gång i höst ska jag sortera mina kläder... sen i höst ska resten på mitt examensarbete skrivas,blir mycket självstudíer, hur ska det gå?? måste ha självdiceplin, men det brukar jag ha så det ska nog gå bra,gäller ju och tänka positivit.
nu kommer jag inte på mer och skriva...
hörs när jag skriver nästa gång

4 kommentarer:

patrik sa...

Jag är så himla glad att du tog steget på B2 midssommardagen mitt hjärta. Mitt liv har blivit mycket mer lyckligare än vad det innan var. Jag är så glad att jag gör dig lycklig mitt hjärta. Älskar dig. Puss

marielle sa...

min fina älskling,du gör mig verkligen glad o lycklig. är så glad jag har dig i mitt liv, bättre kille än dig kan jag inte hitta. älskar dig. puss

Anonym sa...

Hej mitt fina älsklings gullegull pussinuss hjärta!!

Jag är så glad att du har funnit ditt kärleks hjärta, mitt finaste kompishjärta!

Detta är du verkligen värd, du behöver ett nulenutt hjärta som ser till att fylla ditt dulledutt hjärta med kärlek och godhet mitt hjärta! Phu, blev helt sliten av detta kärleks språket hjärtat:)

Sköt om era hjärtan och vårda kärleken samt sexlivet!, det är det som förgyller vardagen, mina små mullinutt koseduss hjärtan :)

Love you two lovebirds, keep on writing love words...

marielle sa...

tack anonym: kul att läsa att du är glad för min skull att jag hittat min kärlek,även om jag inte vet vem du är. Han och jag tar hand om varandra. ...