onsdag, augusti 17, 2011

varför

kan ni inte komma på något eget måste ni härmnas och låsas att ni har något som ni inte har. Men antar ni måste göra det för att ni tror att ni ska göra mig avundsjuk eller något sånt men ledsen att behöva göra er besvikna, jag bryr mig inte, det är inte mig ni lurar , det är bara er själv och sanningen kommer fram förr eller senare... vaför hålla på med falsk spel och leka med känslor och liknade .... ? vad är det för mening med det? Och vad får er och tro att jag bryr mig
jag har mitt på det torra nu och vet att det jag och Patrik har är äkta och vi låsas inte bara för det ska se bra ut utåt.
sen att folk försöker göra skit mellan oss gör VÅR KÄRLEK TILL VARANDRA bara starkare. jag liksom mitt hjärta bryr oss inte om vad som hänt innan i livet innan han och jag träffades, det är NU som är det viktigast. Så SNÄLLA kom inte med en massa skit som hänt från förr och tro ni kan förstöra mellan oss. han och jag känner till varandras bakgrund ( så då vet ni det med!!!)
Idag ska jag läsa lite matematik och sakna min älskling. älskar dig Patrik Lunde

Inga kommentarer: