onsdag, maj 11, 2011

praktiken

snart går jag in på min fjärde och sista praktikvecka. Det ska bli skönt men det har varit kul och vara ute och praktisera men inte bara kul, även lite stressigt och jobbigt ju mer man har kommit in i sin praktik. Igår spontanpratade jag o min handleddare om hur vi tyckte det gick för mig på min praktik., Hon tycker jag har blvit en mer ledare och kommit in mycket mer i arbetslaget,det var kul och höra. och ni som känner mig så är jag ingen ledare och har aldrig varit så detta har varit en utmaning att ta för mig mer som en ledare och detta är givitvis något jag ska utveckla mer så småningom. Men min handledare sa att jag leder gruppen mycket bättre nu och vågar sätta dina egna gränser inom för barnen och för oss personal. Det är kul och höra.
Dagarna bara springer i väg men ibland n'är barnen är mycket som de var idag så blir det lite långttråkigt,då behöver jag inte vara så aktiv för barnen leker bra ute själva.
detta var allt för mig för denna gången...

Inga kommentarer: