söndag, maj 22, 2011

försommar fest

helgen har varit riktigt bra, den började redan på fredag på dagen då jag fick reda på mitt omdöme från min handledare på praktiken. Och så fick jag en present av arbetslaget ... blev väldigt glad, kul att känna att jag är uppskattad på prakiken. Sen på kvällen grillade jag med ett par vänner, det var helt okey
sen i går kväll så var jag på försommarfest hos släkten, mycket trevligt var det och mycket gott och äta och dricka. Vi kusiner satt i deras uterum och de äldre satt där inne i huset. Det åt och dracks en hel del i uterummet och pratades en hel del. Det känns roligare och roligare och träffa sina kusiner för man träffar inte dem så ofta. OCh det känns nu som att vi har mer gemensamt och prata om innan tidigare. Sen efter försommarfesten så gick jag ner en runda på b2,de flesta var nog på stensson där EIK hade sin fest,så det var nattklubb där. MEn det var kul på b2 ändå. sen gick jag hem till crille och somna där efter ett tag
Så denna helgen har varit den bästa på länge. Helgens höjdpunkt : försommarfesten"!!!

Inga kommentarer: