torsdag, april 28, 2011

utflykt+ barnvagn

Gud så trött jag är ikväll-Men det är kanske inte så konstigt, har varit på utflykt med barnen idag, vi var på en lekplats vid solhällan.Ganska fin lekplats. Idag körde man barnvagn, är faktiskt inte så lätt som man tror, nu sitter där säkert folk och skrattar när de läser detta men det är inte så lätt med trottoarkanterna, klart det är lätt när man kör på jämn yta. Men på hemvägen hem från lekplatsen så gick det riktigt bra och köra barnvagnen.
Som jag skrev på facebook var detta inte en höjdardag för mig, jag gillar inte utflykter och vara ute hela dagen, har aldrig gillat det, inte ens som barn. Men dagen gick mycket fort ändå . Jag trivs verkligen på förskolan och känner att jag utvecklas som förskollärare, vilket är bra.
Men det är jobbigt med de långa dagarna,men man vänjer sig väl till slut.
Det var allt från mig idag

Inga kommentarer: