tisdag, april 12, 2011

möte med min mentor

har precis haft möte med min mentor. det var ett positivt möte och skönt och veta att han är nöjd med mig över lag och att han ser en utveckling hos mig som blivande´förskollärare. Jag berättade även för honom mer ingående hur jag hade det på min förra praktikplats och det känns skönt att jag har gjort det, tycker det är viktigt att han får reda på det för det är ändå han som placerar ut studenter på olika förskolor och skolor i Eslövs kommun.
Som jag har skrivit om innan så är det stor skillnad på den förskolan jag är på nu och gör min praktik på och än den förra, då jag byta för mina handlledare brydde sig inte.

Men nu kan jag ta det lugnt i 2 veckor innan praktiken drar igång igen...
Men det var allt för mig för denna gången, orkar inte skriva mer, ska söka lite sommarjobb medan jag väntar på tåget hem till eslöv igen.
Vi hörs när vi hörs igen

Inga kommentarer: