söndag, juni 05, 2011

Eslöv 100 år

igår var det stadsfest i stan. Jag har nog aldrig sett så mycket folk i stan som igår. Men kul var det. Jag var där med marie, vi började lyssna på Tove sen gick vi en runda i stan, det var folk överallt.... Sen efter lilla rundan så gick vi hem till marie och festade och pratade om allt mellan himmel o jord. Kul att vi kommit varandra närmre. Sen vid 8 tiden gick vi ner till torget och lyssna på Bo Kaspers Orkester. Trevligt :) Sen blev det b2, där vi träffade på pappa och siv, så vi satt och åt och drack med dem :) sen ner till stan o lyssna på danny ... coolt, då känndes det verkligen som malmö festival stämning i "lilla" Eslöv.
Sen efter det gick vi hem till crille sen ringde telefonen, jag blev riktigt överraskad. Det var calle. Så det blev att jag sprang ner till stan för och träffa han. Men då blev det en överraskning till David o olof var också med. Riktigt kul och träffa dem.... Jag blev riktigt glad. så vi pratade en stund innan de skulle ta tåget hem till malmö igen.... Underbar kväll med andra ord

Inga kommentarer: