söndag, februari 27, 2011

bättte än på länge

Söndag idag och det har inte hänt så mycket. åt en god middag innan ikväll och sen har jag sovit en stund, är så trött idag....
Det var ju ett tag sen som jag skrev här, men det har hänt en del men bara till det positiva faktiskt. Jag tog ett beslut som var svårt och fatta men efter att jag bestämt mig hur jag ville ha det så har mitt liv blivit mycket bättre, jag trivs med mig själv, med min vardag och helgerJAg trivs faktiskt också på min vft och det gör också mycket. Nu vet jag att det bara kan bli bättre på många saker.
Men en sak som är säker jag kommer aldrig släppa in några personer i värmen igen,
kul också att jag fått lite bättre kontakt igen med en betydelsefull person för mig. Som ni märker har mitt liv blivit bättre... och det är så skönt
Det var allt för mig för denna gången

Inga kommentarer: